sobota, 6 października 2012

Mix fashion event. SZALEŃSTWO zakupów.

Wszystkie miłośniczki zakupów pewnie wiedzą ze 6 i 7 października w całej Polsce odbyła się akcja ''SZALEŃSTWO Zakupów''. Na wszystkich gości czekały ekskluzywne prezenty, pokazy mody, szkolenia makijażu, sesje zdjęciowe. To nie wszystko, aby dostać zniżki do przeróżnych sklepów, wystarczyło kupić najnowszy numer ELLE lub InStyle. Ja odwiedziłam w sobotę Złote Tarasy. Mam dla was kilka zdjęć z tego dnia. Sama również nie mogłam oprzeć się zakupom, i upolowałam kilka ciekawych rzeczy z jesiennej kolekcji.

All the shopping enthusiast probably know the 6 and 7 October in Poland took place ''SZALEŃSTWO Zakupów''. For all the guests waited exclusive gifts, fashion shows, makeup training, photo shoots.It's not everything, to get discounts to stores, enough to buy the latest issue of ELLE magazine, or InStyle. I have for you some photos from that day.








































1 komentarz:

  1. super mix;)
    już obserwuję;)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń