poniedziałek, 5 listopada 2012

New shoes soon!

Parę minut temu zamówiłam przez internet nowe maleństwa. Cóż za maleństwa? Oczywiście buty! A konkretnie czarne botki. Ze strony Deashop.pl to moje pierwsze zamówienie z tej strony, mam nadzieję ze nie pożałuje. Od dawna zastanawiałam się nad ich kupnem na przeróżnych stronach, w końcu wybrałam te cuda. Świetne są te botki również z ćwiekami, nad którymi się zastanawiałam i wymyśliłam, że gdy mi się znudzą cale czarne doczepię ćwieki, i będą jak nowe.  Oto kilka fotek nowych bucików.  No i chyba jasne, że gdy tylko do mnie dotrą będzie stylizacja. 

A few minutes ago I ordered over the internet a new baby. What a baby? Of course, shoes! Specifically, black boots. Deashop.pl from my first order from this website, I hope to not regret. For a long time I was thinking about buying them on various sites, in the end I chose these wonders. These boots are great also with studs, on which I was wondering and figured that if I get bored of black anchors inch nails, and will be like new. Here are some pics of new shoes. Well, unless clear that as soon as they reach me will be styling.


 Pozdrawiam La Klaudia <3



3 komentarze:

  1. Buty - cud miód i orzeszki : >
    Coś czuję ,że u mnie też niebawem zagoszczą ^^


    zapraszam:
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń