piątek, 11 stycznia 2013

Blog Roku 2012 - Konkurs


Witajcie Kochani! :*

Biorę udział w konkursie na blog roku 2012, na razie jest to 1 etap, czyli zgłaszanie blogów, 2 etap polega na glosowaniu poprzez SMS. W jego efekcie do kolejnego etapu Konkursu przejdą blogi, które otrzymają największą liczbę głosów. Jeżeli podoba Wam się to co robię i chcecie mi pomóc, śledźcie etapy konkursu i wysyłajcie SMS. Mój blog bierze udział w kategorii LIFESTYLE. Odnośnik do bloga w konkursie znajdziecie TUTAJ. Na bieżąco będę informować Was o etapach konkursu na moim fanpage'u na Facebooku. 


Liczę na Was i z góry dziękuje za pomoc. :)




5 komentarzy:

  1. O, widzę, że podchwyciłaś mój pomysł. Super, mam nadzieję, że coś wygrasz! Czy zauważyłaś już większy ruch na blogu w statystykach?
    PS Nie musisz dziękować, chyba że chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchwyciłam, przyznaje się :) Fakt ruszyło się trochę, wejścia się zwiększyły, dziękuję za pomysł chodź muszę powiedzieć ze sama tez o tym myślałam. :)

      Usuń
  2. Powinnaś dodawać więcej postów niż raz na tydzień. Tak to prawie się tu nic nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń