niedziela, 21 kwietnia 2013

Hello spring!



  Nareszcie czuć wiosnę, pogoda dopisuje co zdecydowanie ułatwia blogowanie. Cały dzień cudownego słońca i bezchmurnego nieba, daje niezłego kopa. Nie wiem jak Was, ale mnie takie słonce nakręca do działania. Oby starczyło na cały tydzień. Kolejną rzeczą pozytywnie wpływającą na mnie są Wasze miłe komentarze na ask.fm. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, takie rzeczy naprawdę cieszą. Jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć, zadać mi jakieś pytania oto mój profil na asku: ask.fm KlaudiaDynakowska. Konstruktywna krytyka także mile widziana. ;p
  Co do stylizacji, dziś wiosenna, z dużym akcentem na dodatki. Zobaczcie sami, zapraszam do oglądania zdjęć. Miłego wieczoru Kochani! :*
































skirt- Primark
T-shirt- Tally Weijl
heels- fleq.pl
bag- Bialcon
glasses- Brylove
jewelry- necklace like here: ooh!Andy,  bracelets: Missiu, MADCAT SHOP

3 komentarze:

  1. śliczne buty i torebka! jednak średnio podoba mi się połączenie tej spódniczki z bluzką, całkowicie zakrywa kształt Twojej figury. akurat za tym nie przepadam, rzecz gustu. Powodzenia w dalszym blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodnie Ci w takich obcasach? ;)

    OdpowiedzUsuń