niedziela, 14 kwietnia 2013

Warsaw Fashion Wekeend


 Tak jak obiecywałam. Wpis na temat Warsaw Fashion Wekeend. Dość obszerny, jeżeli chodzi o zdjęcia, ale chciałam wam wszytko jak najlepiej pokazać. Najpierw jednak trochę popisze...
 

  WFW trwał przez trzy dni. Byłam obecna, wraz z przyjaciółkami (Pauliną i Klaudią) na wszystkich pokazach przez cały wekeend. Dokładny plan imprezy macie TUTAJ. Całe wydarzenie było ciekawym doświadczeniem, ogromna ilość pokazów, muzyka na żywo no i strefa zakupów. Jedynym minusem i niestety dość istotnym była organizacja całej imprezy. Długie czekanie w ścisku, w kolejkach do sali pokazów, było delikatnie mówiąc nie przyjemne, tym bardziej jeżeli ktoś (tak jak ja, pierwszego dnia) był na obcasach. Na szczęście resztę dni byłam już na to przygotowana i założyłam dużo wygodniejsze obuwie. ;)
  Wielkim plusem, natomiast była muzyka na żywo. Pierwszego dnia gościnnie wystąpiła Natalia Kukulska, a drugiego zespól Sorry Boys. Jeżeli chodzi o strefę zakupów, były tam głównie wystawione ubrania i dodatki od projektantów, wiec ceny (nawet  po obniżce) były z kosmosu, jak na moją kieszeń. ;p Kupiłam więc tylko: okulary (Brylove), bransoletka (O! kurka), torebka i dwie apaszki (INVUU London). Brakowało mi tez bardziej urozmaiconego jedzenia, po dwóch dniach żywienia się sushi nie mogłam już na nie patrzeć. Całą niedzielę wytrzymałam, wiec na pysznych herbatach (Loyd), w imponującej liczbie smaków.
  Co do pokazów, najbardziej wyczekiwałam pokazu stylizacji i fryzur Toni&Guy, gdzie główną role odrywały najbardziej znane polskie blogerki: Maffashion, Jemerced, Jestem Kasia i Cajmel. Każda z nich wypadła świetnie, jednak mnie najbardziej zachwyciła Jessica Mercedes w pięknych blond lokach. *.*  Bardzo fajne było to że dziewczyny po pokazach wyszły do wszystkich porozmawiać i zrobić zdjęcia. :)
   Podsumowując, cała impreza była bardzo fajnym wydarzeniem, spotkałam wielu ciekawych ludzi, którzy zajmują się tym co kocham-MODĄ. Mam nadzieję ze kilka rzeczy się poprawi do jesiennej edycji na którą również zamierzam się wybrać. :)
 

  Przechodząc już do zdjęć, na początek mix, a potem kilka fotek z poszczególnych pokazów. Zapraszam do oglądania. :) 
  



Klaudia, Paulina and me


Klaudia and me

me and Mfashion <3

Klaudia, me and Paulina <3


Jemerced and me 






sleeping time ;p


Toni&Guy Hair Meet Wardrobe

me, Maffahion and Paulina <3












Liu jo







Toni&Guy













Francesca Liberatore











Jarosław Ewert








Mauro Gasperi










Młodzi młodym












Viola Śpiechowicz







8 komentarzy:

  1. trochę słabo się ubrałaś na ten WFW...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie w lustrze u fryzjera z dziewczyną...
    Matko jak Ci pięknie w tak upiętych włosach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo masz zdjęcie tego ciacha z pokazu mm <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha ale Ty jestes glupia i brzydka :* i masz wszy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja przyjaciółka Klaudia z grzywka na fashion week ubrala sie jak biedna bogaczka... Szalik i torba lv a sama byla ubrana niczym jak z lumpeksu.
    Natomiast Tobie ładniej jest w zwiazanych włosach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "biedna bogaczka"? Dla sprostowania jej stylizacja: czapka i bluza z LOCAL HERO, natomiast biała bluzka z 2 stylizacji od Roberta Kupisza, reszta rzeczy z sieciówek. Myślę, ze co jak co ale rzeczy z LH i od projektanta, R.Kupisza nie maja nic wspólnego z lumpeksami. :) Dziękuję :*

      Usuń